Gäst Mega93 Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Funkar jättebra och man vänjer sig vid att spela med tangentbordet efter ett tag ;) Jag har trådlöst så det hjälper lite. Finns inte så många låtar på grund av licens skäl, men det finns en låt editor inbyggd. http://fretsonfire.sourceforge.net/ Jag har spelat ca 15 ggr och lyckats få 91% noggrannhet (Ja, spelet finns på svenska) och 51 på raksträcka. Tro det eller ej, spela med tangentbordet kan vara skoj :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Är det som Guitar Hero, fast man kör bara på tangenterna? Är det exakt likadant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 jo, det är precis som guitar hero, fast med tangentbordet :D det finns fler låtar som man kan ladda ner, men det är torrents (olaglit) :rolleyes: jag har ca 82 låtar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 det finns lagliga låtar också på deras forum, spelade det men gillar inte rock så jag slutade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Alla låtar som finns på GH 1, 2 och 3 finns att ladda ner ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Krook Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 jag har det, det är askul :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 (redigerat) Ja :P Man vänjer sig efter ett tag. Själv har jag kontrollerna såhär: Slå: Space 1#: 1 på mousepad 2#: 2 på mousepad 3#: 3 på mousepad 4#: 4 på mousepad 5# har jag fortfarande på F5 för den får inte plats XD Och jag kommer ändå aldrig bli bra nog att köra på hard. Barracuda - Heart ^^ Redigerat 11 December 2007 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Alla låtar som finns på GH 1, 2 och 3 finns att ladda ner ;) + Väldigt många fler :P Fett najs spel man kan lira när man har tråkigt, suger dock rätt så hårt på det >.<, fast man har ju fått 100% på Nothing Else matters(stolt som attans, lol ;D) Sj så kör man med de ursprungliga "knapparna", tkr det funkar bäst så ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Sj så kör man med de ursprungliga "knapparna", tkr det funkar bäst så ;) Får kramp i tummen av de ursprungliga knapparna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Hur ska amn göra om man har en laptop, som jag? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Hur ska amn göra om man har en laptop, som jag? xD Då kör man inte alls :P Näh, du bara kopplar ett tangentbord till den och rockar på :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Omeh, orka köpa ett tangentbord bara för att köra det. Jag håller mig till DDR. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.