Apakalsong Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 (redigerat) Tj00. När jag sätter in kameran i datorn kommer det inte upp en ruta som det står. "Visa bildspel", "Kopiera filerna till datorn", m.m. Det är bara så på min användare. Då undrar jag hur jag ska göra så den där rutan ploppar upp när jag kör in kameran i USB porten?Så här ser rutan ut, som jag inte får upp :( http://aycu18.webshots.com/image/36297/2005533755636508876_rs.jpg mvh, iPod Redigerat 11 December 2007 av iPod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 Men det är ju bara och öppna Den här datorn och dubbelklicka på din kamera, så kommer filerna fram. Är det så svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 det är nog för att du råkat kryssa i "utför alltid denna åtgärd". för att ändra det går du in på Den här datorn, högerklicka på kameran > Egenskaper > spela upp automatiskt och kryssar i "fråga mig alltid.." under Bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 11 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 (redigerat) Det var redan i kryssat det funka inte :( Katt, jag vet det men det är störsamt att gå in på den här datorn hela tiden Redigerat 11 December 2007 av iPod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 skapa en genväg på skrivbordet till disken då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 HAHAHAHAHHAHA suck dummaste topicen någonsin, lägg bara en genväg på skrivbordet-_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 11 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 (redigerat) FATTA JAG VILL INTE HA NÅN GENVÄG! JAG VILL HA EN RUTA! Trög fattade idioter! WASD är den enda förnuftiga här! Ozoon är rätt så förnuftig för han är det i andra trådar Redigerat 11 December 2007 av iPod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 11 December 2007 Rapport Dela Skrivet 11 December 2007 stoppa i kameran, gå in på den här datorn, högerklicka på kameran, välj egenskaper gå in på fliken autostart/autoplay eller liknande. kryssa i "fråga mig varje gång" (eller liknande), tryck okej, dra ur kameran och sätt i den igen och kolla om det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 12 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 När jag har högerklickt på "egenskaper" så står det "Kolla att kameran är aktiverad" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 ställt in den på PC läge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 13 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 (redigerat) Vet inte, Hur gör man det? Redigerat 13 December 2007 av iPod Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 Det är olika på olika , läs i bruksanvisningen som troligtvis följde med din kamera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.