Matski Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 men Guitar Hero III är ju bara som ett förband för Rock Band! onödigt att lägga ut pengar på nåt sånt... <_< För att Guitar Hero är billigare. Alla vill kanske inte lägga ut 2000:- för ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Assassins Creed säga jag bara EN GÅNG VÄRLDENS BÄSTA SPEL Spelade hos min kompis jag ville inte äns gå hem sen ;) Ska köpa det också Jag säger upprepar Assassins creed Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sekan Skrivet 15 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Tack för alla tips. Assassin creed ser ut att vara riktigt bra. Cod4 Är också något jag funderar på att skaffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sebban88 Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Oblivion! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 jag varnar dig KÖP HALO 3 DET ÄGER SOM F*N!!! //Yoshi Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Assassins Creed säga jag bara EN GÅNG VÄRLDENS BÄSTA SPEL Spelade hos min kompis jag ville inte äns gå hem sen ;) Ska köpa det också Jag säger upprepar Assassins creed Tyvärr väldigt, väldigt långt ifrån de bästa spelen. Tack för alla tips. Assassin creed ser ut att vara riktigt bra. Cod4 Är också något jag funderar på att skaffa. Assassin's Creed blev aldrig riktigt bra. En av de få spelen i höst som inte överlevde den enorma hypen. Call of Duty 4 är väldigt kul, köp det. Men byt ut Assassin's Creed emot Mass Effect. Det kommer du att ha roligt med mycket längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Call of Duty 4 är nog höstens bästa spel. Men annars tycker jag att Rainbow Six Vegas är sjukt kul online och kul i SP också, rekomenderas ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 (redigerat) PES08 - fotbollsspe som jämt är roligt att köra. Halo 3 - Gillar inte campainläget men när man kör mot kompisar eller på live så finns det ingen skönare känsla. Oblivion - Över 200h speltid och 41km2 att utforska, vad mer behöver jag säga? Assassins Creed - Så skön känsla med hästen, nä man klättrar, väldigt realistiska fighter och mycket mycket mera. Guitar Hero 3 - Ta fram gitarren och kör. Plastgitarren ger verkligen skön känsla. Redigerat 25 December 2007 av tyresö Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Crysis, ops bara för pc. ;) B) Ontopic, Som sagt assassins creed var ett tragedi :( Ta istället Mass effect och typ Call of duty 4. vänta på gtaiv, hells highway och typ bad company. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Oblivion - Över 200h speltid och 41km2 att utforska, vad mer behöver jag säga? Assassins Creed - Så skön känsla med hästen, nä man klättrar, väldigt realistiska fighter och mycket mycket mera. Att Morrowind var bättre i allt förutom grafiken.Animationerna var ett av de få välgjorda momenten, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gizmoe Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Jag tycker du ska ta Mass Effect och Assassin's Creed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 skaffa live om du ska skaff halo 3!!! Skate Guitar Hero 3 Forza motorsport 2 (riktigt bra bil spel som har en lång men inte för svår karriär. Det menas med att man aldrig kan sluta spel karriären) Blacksite area 51 (typ som quake 4 fast i reality nu tids värld) F.E.A.R. (J*kligt skoj skuta spel & fortfarande ett skräck spel) Dead Rising (Väldigt skoj och framföralt FRITT!! Du kan använda vad som helst för att få se zombisarna lida och deras blod spruta!!) Om du inte har xbox live så kan du ha det gratis i en månad. Med du kan inte bara köra över nätet utan ladda ner gratis demon från "Marketplace". Där kan du alltså testa speln och kolla vad du tycker om dem. Vissa demon till spel kommer inte dit :( . Som cod4 & halo3 bara för spelen gör så stor succe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.