Garone Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 As-snygg. Om du lade på mera skuggor och sånt så skulle den bli ännu bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Har varit sjuk hela dagen, så jag satt hemma och ritade lite i paint för att jag inte hade något annat att göra. Det hade precis varit strömavbrott så varken internet eller tv funkade x) Här är i alla bilden som började som lite feber-kladd: zelda.bmp den är jätte fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 snyggt för paint :) Jag tyckte den var skitsnygg ju :pinch: ... x) Ganska bra gjort, men kom ihåg. Ingenting blir snyggt i Paint. :) "host"klickahär"host" det finns undantag va? ;) OMG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 14 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Maj 2008 snyggt för paint :) Jag tyckte den var skitsnygg ju :pinch: ... x) Ganska bra gjort, men kom ihåg. Ingenting blir snyggt i Paint. :) "host"klickahär"host" det finns undantag va? ;) japp,där har vi ett undantag! on-topic:snygg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 16 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2008 snyggt ("/) 9/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aso100 Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 6 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2008 (redigerat) snyggt för paint :) Jag tyckte den var skitsnygg ju :pinch: ... x) Ganska bra gjort, men kom ihåg. Ingenting blir snyggt i Paint. :) "host"klickahär"host" det finns undantag va? ;) Ganska bra, men du kan göra mkt bättre med paint! Redigerat 6 Juni 2008 av TheWho Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 8 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2008 Jag tyckte den var skitsnygg ju :pinch: ... x) Ganska bra gjort, men kom ihåg. Ingenting blir snyggt i Paint. :) inget? jag tycker att den var cool Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 :o j*vligt snygg för att vara paint :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Duktigt. Målar du ofta i Paint eller? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.