Hoppa till innehåll

Cs På Dell Dator Optiplex Gx 280


Gäst ADRIAN_93

Rekommendera inlägg

Gäst ADRIAN_93

HEJSAN JAG UNDRAR OM EN DELL DATOR OPTIPLEX GX 280 KAN KÖRA CS?DEN ÄR GANSKA GAMMAL DEN HAR WINDOWS 2000.

OM INTE KAN MAN UPPGRADERA DATAN TILL EN XP?

jAG VILL SÅ GÄRNA KÖRA CS.. :huh:

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ADRIAN_93

1.8GHz cpu 512 mb ram

 

ja grafikkortet behöver väll inte vara så starkt. sedanså kommer vi att få breddbansuppkoppling 100mb/s..

 

 

men jag är fortfarande inte säker

 

 

titta vad jag hitta på nätet;

 

Hi i have just got a Dell Optiplex GX280 PC I have just Reformatted the Hard Drive and install my firewall,Anti-Virus and Counter Strike: Source. when i start playing Counter Strike: Source it is very laggy and slow. i dont have a clue why this happens my old pc is crap and still plays this game and this is newer and faster. I have my spec bellow for my new pc: :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Katt: du kunde ha googlat på Optiplex Gx 280^^ men jo det ser ut som att den ska klara det

Han KAN ju ha stoppat i egena grejor... <_<

 

Om du har dåligt grafikkort, kommer spelet att lagga...

 

Går knappt stoppa i några nya saker i dell :P

Dom har alltid något skit som förhindrar en att göra det. På detta vis tvingar dom en att köpa deras egna saker som endast passar till deras datorer :P

 

Förövrigt är jag nästan 100% på att du kommer kunna köra CS 1.6. Inte helt laggfritt kanske, men du kommer kunna köra det.

CS: Source tror jag inte datorn kommer klara av då det är mycket högre systemkrav på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Boffa> inte helt rätt, men en del grejor är special, deras nätagg och moderkort tex. sen vet man ju i princip aldrig vad det är för sorts ram i dem heller, men går att ta reda på på nåt vis, jag köpte iaf några minnen och satte i morsans dell, funkar ypperligt. (=

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...