admin Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Efter mycket om och men efter att 15+ forumet försvann så lanseras "vuxensnack". Gruppen för dig som vill diskutera mer vuxet snack Det här gruppen/forumet är till för dig som vill diskutera ämnen som kanske inte är så passande för yngre människor. Därför kan det och kommer förmodligen att finnas inslag av ämnen så som alkohol, droger, sex och annat. Känner du att du inte är mogen så rekommenderar vi dig att inte vara inne i det här forumet. Tanken med det här forumet är att olika frågor skall kunna tas upp, frågor som kanske inte är så lämpliga för yngre. Regler Sköt dig så blir du kvar i gruppen, annars blir du utkastad och i värsta fall varnad. Generellt kommer det vara väldigt fritt i forumet om vad man får skriva och göra. Det finns ingen åldersgräns för att gå med i gruppen, men vi rekommenderar 15år. För mer info se, http://www.fuska.se/grupper/start.php?id=136. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 ....skulle ändå föreslå att du tar tillbaka forumet igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 tar tillbaka vilket forum? ser rätt bra ut ju.. men kanske lite sådär ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 15+ forumet-_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Åldersgräns fungerade ju sådär.. Många körde med "falska" åldrar för att komma in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 banna dem då, kräv en bild på dem där dem har skrivit nått på ett papper dem håller upp brevid, om du anser att det är en lillskit banna han, om inte låt han komma in Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Men varför står det "skyddad forum" på forumet?? :P http://img57.imageshack.us/img57/3108/skyddadforumxu3.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 12 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Men varför står det "skyddad forum" på forumet?? :PFör du är inte medlem i gruppen "Vuxensnack". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dicecursor Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 Men varför står det "skyddad forum" på forumet?? :PFör du är inte medlem i gruppen "Vuxensnack". Jaa, men står också i Vännerforumet :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 15+ forumet-_-khazar jag kan nästan ge 100% att du knappast är 13år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 12 December 2007 Rapport Dela Skrivet 12 December 2007 15+ forumet-_-khazar jag kan nästan ge 100% att du knappast är 13år jag är 14-_- till skillnad från dig har jag inte 2 konton och ljuger om min ålder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 December 2007 Rapport Dela Skrivet 13 December 2007 (redigerat) Men varför står det "skyddad forum" på forumet?? :P För du är inte medlem i gruppen "Vuxensnack". Jaa, men står också i Vännerforumet :P märkte också det, men vuxenforumet är ett subforum i vännerforumet såg jag sedan därför står det så jag ska nog gå med och prova, fyller 15 om 3 månader, men om jag märker att jag inte har nått där att göra så lämnar jag Redigerat 13 December 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.