SURF Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 (redigerat) Äntligen ett Oztown igen! Ett Oztown som vi tillsammans kan göra till ett Oztown som vi vill att det ska vara. Utan att vara allt för nostalgisk måste jag ändå säga att det som gjorde Oztown V1 så bra är vad vi borde använda även denna gång. Ingredienser: - "Gamla" och goa medlemmar från den härliga OZ1-tiden - Slagpåsar - lite annorlunda medlemmar som man kan retas med utan att de tar illa upp och förstår sitt eget bästa (Dave37, någon?) - Nya och goa medlemmar som kan göra OZ3 till vad OZ1 var. - AKTIVITET Viktigaste ingrediensen, som bara vi medlemmar kan få in i smeten. - Kärlek :wub: Redigerat 14 December 2007 av Retro Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 14 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Added. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 14 December 2007 Rapport Dela Skrivet 14 December 2007 Bra sagt :'D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Bra tal! :D *Applåderar* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Oztown hade väl rollspelsinriktning från början? Något sådant skulle vara skoj. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Jag var medlem när Oztown var rollspels inriktat, men blev för inaktiv så jag tror jag sparkades ut, dessutom var jag väldigt dålig på det då. (: Men jag hänger på om det startas ett hyffsat bra rollspel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Bra tal, Retro! Jag hoppas sannerligen att detta blir ett gruppforum som man är stolt över att vara med i (igen ^^). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Mycket fint skrivet sandk.. öhm Retro! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 15 December 2007 Rapport Dela Skrivet 15 December 2007 Här har ni er slagpåse :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Men ni får va beredda på att denna slagpåsen svänger tillbaka ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 16 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Särskrivning i avataren, det var det värsta. :yucky: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Han gjorde det i min också =(. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg