Ryssfemma Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 (redigerat) Zlicon, jag hoppas du blir lika välutbildad som dem, din stavning är inget vidare. Eller så kanske är du en brat som kommer ärva alltihop bara. Köpte Lacoste klocka för en fyrsiffrig-lapp, om ni köper det till tråden :D Redigerat 25 December 2007 av Hummerpojken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithrils Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 själv har jag köpt sk8 skor för 800-999kr eller nåt sånt:P riktig bra hade de i över 7månader:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Perisoreus Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 Brukar inte köpa för dyra kläder; önskar dem som julklapp, födelsedagspresent etc. Dyraste själv köpta plagget måste nog vara ett par byxor för 650 kr i Estland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 hmm,dyraste hmm det blir svårt,kanske min canadien gose jacka polar express 9 000kr :/ den var dyr,men det var det värt när man kom till skolan i den,den mest dyraste och onödigaste saken jag har köpt är nog Ralp Lauren paraplyet för 1700kr. Du är rätt så patetisk som köper den enbart för att skryta med den. Dessutom så ska du veta att om man skämmer bort sina barn, så bidrar det bara till en dålig uppfostran. Dina föräldrar kanske har "finare jobb", men de verkar inte så vettiga iaf. :pinch: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 1300 för ett par jeans tror ja dt va^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BornInBarcelona Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 Jag la 1800 på en skidjacka.... 1000 spänn på jeans Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 23 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2008 1299 :- på en jacka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.