crosslasse Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Hur får man den där beamen så att man kan svinga sig i de gula fyrkanterna på planeten Bryyo?? :huh: Och hur tar man sönder isen som också finns där ?? :huh: Skulle vara tacksam för svar. :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Om du går runt och använder Scanning Visor hittar du snart en sten som blockerar en Morph Ball gång. Den leder till Grapple Beam. För att ha sönder isen måste du ha Fire Beam, så det är bara att fortsätta köra tills du får den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crosslasse Skrivet 16 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Tack så mycket :rolleyes: Jag har fastnat igen. :( :angry: Jag är på fiery airdock på bryyo. Vet ej hur man ska göra i "gel processing site" så jag kommer inte fram till "eastern energy signature". Jag tror man ska göra nånting med fuel gelen eller? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 läs guiden om du har svårt för dig ;) http://guides.ign.com/guides/748547/page_15.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
crosslasse Skrivet 16 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Höhö... :D tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.