Dannyboy93 Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 (redigerat) Jag menar allvar. Efter att trailern med Spiderpig kom ut väntade nästan alla idioter på att få se honom i Simpsons filmen. Nu 5 månader efter biopremiären pratas det fortfarande bara om spiderpig (om man nämner Simpsons filmen). Jag har f*n blivit skittrött på att folk bara ser det som "filmen spiderpig är med i". GRISEN VAR MED I 30 SEKUNDER AV EN FILM PÅ 1 TIMME OCH 20 MINUTER!!! Resten av filmen var uppbyggd på skämt av hög kvalité. Och ändå måste alla tjata om dom 30 sekunderna... Kortfattat: JAG HATAR SPIDERPIG Redigerat 16 December 2007 av Dannyboy93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 trevligt att höra =) Spiderpig, spiderpig does whatever spiderpig does, can he swing from a web? No he can't he's a pig Eller hur den nu går XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Det finns väl alltid 1 bra höjdpunkt i filmer~~ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannyboy93 Skrivet 16 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Det finns väl alltid 1 bra höjdpunkt i filmer~~Heh, nog för att det var en bra höjdpunkt i filmen, men anldeningen till att jag tycker så illa om den är att den har blivit så överhypad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Folk gör ju för f*n musikvideos till sången, och feta gubbar runt 30 som fortfarande bor hos sina föräldrar lägger ut videos där de mimar till den - NÅGOT HAR GÅTT FEL! Själva scenen är magnifik, men det var ett enormt misstag att ta med den i trailern och reklamen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Spiderpig e cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Jaså? Har själv aldrig hört någon nämna spiderpig i samband med filmen. Tycker själv det var en mycket tråkig scen, som resten av filmen ^^. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 tycker också att spiderpig scenen har förstört simpsons filmen, första gången jag såg det tyckte jag att det va kul, men nu har det blivit så j*vla utjatat :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 (redigerat) Folk gör ju för f*n musikvideos till sången, och feta gubbar runt 30 som fortfarande bor hos sina föräldrar lägger ut videos där de mimar till den - NÅGOT HAR GÅTT FEL! Själva scenen är magnifik, men det var ett enormt misstag att ta med den i trailern och reklamen. Finns även normaltjocka gubbar i 60/70 års åldern som gör samma sak. :rolleyes: http://projects.musicbay.se/sf/julkalendern/ (12:an) Redigerat 18 December 2007 av Mupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Jag menar allvar. Efter att trailern med Spiderpig kom ut väntade nästan alla idioter på att få se honom i Simpsons filmen. Nu 5 månader efter biopremiären pratas det fortfarande bara om spiderpig (om man nämner Simpsons filmen). Jag har f*n blivit skittrött på att folk bara ser det som "filmen spiderpig är med i". GRISEN VAR MED I 30 SEKUNDER AV EN FILM PÅ 1 TIMME OCH 20 MINUTER!!! Resten av filmen var uppbyggd på skämt av hög kvalité. Och ändå måste alla tjata om dom 30 sekunderna... Kortfattat: JAG HATAR SPIDERPIG Håller fullständigt med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 (redigerat) trevligt att höra =) Spiderpig, spiderpig does whatever spiderpig does, can he swing from a web? No he can't he's a pig Eller hur den nu går XD :lol: ! Spiderpig e ju cool, man blir och skrattar när man ser det :rolleyes: Redigerat 21 December 2007 av Kinaputt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 trevligt att höra =) Spiderpig, spiderpig does whatever spiderpig does, can he swing from a web? No he can't he's a pig Eller hur den nu går XD :lol: ! Spiderpig e ju cool, man blir och skrattar när man ser det :rolleyes: Man blir skrattar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.