kosan fes Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Det skulle vara kul om man hade vetat era favorit server min bästa server är wowgasm B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zepher Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Det skulle vara kul om man hade vetat era favorit server min bästa server är wowgasm B) WoWgasm e kass >: Spelade där förr, men orka hög ping och über lagg. Wowscape är också kass :P Spelar på random servers när jag har tråkigt ^^. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Han e 8 år vad förväntar du dej? Jag föredrar retail så Shattered Hand! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zepher Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Han e 8 år vad förväntar du dej? Jag föredrar retail så Shattered Hand! Om ni snackar om retail så föredrar jag Kazzak, Trollbane och Magtheridon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Magtheridon lirade jag på förut men nu har jag ett gäng svenskar jag ska fixa raiding guild med så :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Darksorrow <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Al'akir duh Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Ahn'Qiraj dö, min 70 priest, full primal mooncloth och whitemend <3 1880+ healing =D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
:Fuskaren: Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Shattered Halls just nu , förra gubben shattered Hand, har några på zenedar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 §1.11 - Tråd Låst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg