Fillifjonkan Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Hmm... Jag har en dator med Vista på och det funkar bra. Men det är dock massor utav program som inte funkar på Vista därför att de är så nytt (alltså operativsystemet). Men jag vet inget om Windows Mediacenter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Salzalada, funkar inte Dx10 i XP? Nej, DX10 fungerar endast då du har Vista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 DX10 är enda anledningen till att jag har Vista i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lövet_91 Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Faaast med tanke på att media center finns i vista så borde väl det vara det självklara valet eller? ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.