Karokikiri Skrivet 16 December 2007 Rapport Dela Skrivet 16 December 2007 Asså, har hört att när nosen är blött har hunden feber och när den är torr är den frisk....är detta sant? finns de fler tecken på att hunden har feber? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Det stämmer nog inte riktigt vad jag vet och har hört.. jag har för mig att om den e torr och väldigt varm (kasnke va kall:P) så har den feber. googla elle gå in på nån djurhemsida och kolla.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Min hunds nos är alltid våt :P Jag vet inte hur man märker att en hund har feber. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 När jag har passat hundar och så så har nosen varit blöt helatiden, men ibland när dom sover och så så är den torrare. O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Min kompis säger att om man har en hund så ska man tänka en bild på hunden, och en matskål med mat i så går den och äter. Är det sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Min kompis säger att om man har en hund så ska man tänka en bild på hunden, och en matskål med mat i så går den och äter. Är det sant? tror inte det....... om man inte bra på tankeöverföring :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Min kompis säger att om man har en hund så ska man tänka en bild på hunden, och en matskål med mat i så går den och äter. Är det sant? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Tror hundens nos ska vara blöt, och om den inte är det, så är den sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Tror hundens nos ska vara blöt, och om den inte är det, så är den sjuk. Eller så har den inte druckit på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 min kompis har växt upp med en hund, och säger t de inte kan få feber, men jag vet inte om det e sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 min kompis har växt upp med en hund, och säger t de inte kan få feber, men jag vet inte om det e sant Kanske inte feber, men dom kan nog bli förkylda. Vet inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Feber är kroppens sätt att bekämpa en infektion. Alla djur kan få det (typ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.