Gäst Moa Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Om man går in på thesims.se och blir medläm där så ska man ju kunna ladda ner saker men när jag klickar där så står det så här :Du måste registrera din produkt . Hur registerar man sin produkt ? Skulle nån vara snälla att kunna hjärlpa mig ? :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 man skriver in CD-koden som finns på manualen tror jag? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moa Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Vart skriver man in cd-koden ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dharok Skrivet 3 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 I någon ruta som kommer upp på sidan antagligen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
plumiy Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 man registrerar sig på sidan och sen kan man ladda ner sakerna. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apakalsong Skrivet 7 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2008 Gå in på modthesims2.com istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
johnjwj Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 ingen aning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 14 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2008 eagames.com ska man registrera spelet. Annars så när man installerar spelet i början så frågar ju den om du vill registrera spelet.. Du borde ha klickat på "ja".. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuffisss Skrivet 3 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Februari 2008 vart ska man klicka på den där sidan eagames??? Snälla svara! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg