cholle Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Jag har nu en gamecube och en xbox 360 och ska få en Wii till jul. Jag undrar om gamecube versionen av Resident Evil 4 fortfarande är värt ett köp? Gamecube versionen är billigare än Wii versionen och jag har för tillfället inte myckt pengar. Jag har dock hört att Wii versionen skulle vara bättre om man ser det spelet ur dagens perspektiv, inte hur bra det var när det kom. Ett annat alternativ är att jag helt och hoppar över RE 4 och väntar på RE 5 till xbox 360. Någon som kan ge tips på hur jag ska göra? Skriv gärna fördelar med de olika spelen och varför jag skulle köpa just det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Resident Evil 4 är världens bästa spel. Alla som säger något annat har fel! Jag skulle ta det till Wii, eftersom att det har bättre kontroller, samt allt som PS2-versioonen har. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cholle Skrivet 17 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Resident Evil 4 är världens bästa spel. Alla som säger något annat har fel! Jag skulle ta det till Wii, eftersom att det har bättre kontroller, samt allt som PS2-versioonen har. Tack så mycket! Fast jag kan fortafarnade inte bestämma mig för vilket av Mass Effect, Resident Evil 4, Skate eller Super Mario Galaxy jag ska skaffa först :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Först Resident Evil 4, sedan Mario Galaxy, sedan MAss Effect, Skate borde du inte skaffa alls (men om du måste ha det så borde du köpa det sist) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NuTc4sE Skrivet 17 December 2007 Rapport Dela Skrivet 17 December 2007 Köp RE4 till Wii och om du is vänta till 2009 så kan du få RE5. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MartinMilk Skrivet 5 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2008 Klart de är värt ett köp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BlacKRosE Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Köp Resident Evil 4 det va världens bästa spel och e fortfarande världens bästa spel... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Klart att man måste ha RE4, ett av de bästa spelen du kan köpa nu. :) Dock aldrig testat Wii versionen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 Köp Wii-versionen, det ska jag göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 15 April 2008 Rapport Dela Skrivet 15 April 2008 Resident evil 4 äger! Klart att det är värt ett köp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Resident evil 4 äger! Klart att det är värt ett köp Håller med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Resident Evil är utröstad till ett av de bästa spel som gjorts, med på de flesta stora speltoplistorna som finns. Tycker helt klart det är värt att köpa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg