Backstab Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Tjena :D När jag stator min dator flimmrar bilden.... Efter det har stått "windows startas". blir det bara en svart skärm. (man kan starta den i felsäkert läge) Jag försökte installera om datorn (starta från installations cd).. men den sa att den inte hittade gng hårdisk :( Någon som har en idé om vad jag kan göra? p.s det är en labtop Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 försök med senaste inställningar som fungerade(?) ist för att välja starta datorn i felsäkert läge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShadowPikachu Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Sparka på datorn. Nej då skojade bara! Jag vet faktiskt inte. :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Sparka på datorn. Nej då skojade bara! Jag vet faktiskt inte. :evil: Nödvändigt inlägg.. hursomhelst bör du byta den mot en ny eller be att få den reparerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Julihann Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 (redigerat) Det hände min dator, det kan vara så enkelt att det blivit ett tillfälligt klapp i datorn. På min var skärmen svart, efter försökta försöket att återställa den, tills jag försökte starta den igen en vecka senare. Det har hänt flera gånger efteråt, men det kan ju va något mer allvarligt, men vänta ett tag och fortsätt att försöka hitta felet INNAN du byter in den, kan hända att det är ett löjligt litet fel ... Redigerat 18 December 2007 av Julihann Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dellan Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Du borde kanske ta kontakt med nån som faktist kan något om datorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillifjonkan Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 Hmm... gå in i felsäkert läge och gå in på Allaprogram>Tillbehör>Systemverktyg>Systemåterställnig Klicka sedan på den återställningstidpunkt då din dator senast fungerade som den skulle... det här har hjälpt mig många gånger. Om det inte funkar så kan du alltid öppna burken (medveten om att det är en laptop så det blir lite svårare) och se om alla sladdar sitter i som dom ska. Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.