Eqx Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Hej! Jag har problem med Wow, varje gång ja loggar in så står det unknown på alla monster samt npcs. Jag kan inte använda spells eller eller slå heller. Det är ungefär som att jag är en spectator, sen några minuter senare så blir man disconnected. Någon som vet vad det beror på? Hur man gör för att lösa problemet? Tack på förhand! / Eqx Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hector Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Har nästan samma som dig fast jag kan då se Spellbars använda spells osv.. Det enda är att vissa monster står det Unnow! Säkert nån bugg eller nått men blizzard årdnar nog det.. Tror inte du är den enda ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 (redigerat) Det kan ha blivit något fel i installationen, har du testat att installera om spelet? EDIT: Spelet, inte datorn >.< Redigerat 18 December 2007 av Crys Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 om inte det funkar kan du testa att köra Repair i WoW mappen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Aa testa repair i mappen, eller installera om. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 18 December 2007 Rapport Dela Skrivet 18 December 2007 Om du har addons och gör repair kommer dom att försvinna, så lägg dina addons i en enkild mapp innan du använder repair Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 Dom försvinner inte, de läggs i en annan mapp bara. sedan kan du flytta de till din addons mapp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eqx Skrivet 19 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 Installera om har jag gjort. Men jag ska testa rapair och se om det fungerar, tack så mycket iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
papaw Skrivet 19 December 2007 Rapport Dela Skrivet 19 December 2007 Kan även vara om du har ett addon som kontrolerar NPC names och liknande som är trasigt. Testa stäng av alla addons, om du inte har några, så är det repair som gäller! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Repaira, rensa alla gammla Addons mappar, WTF mappar och Cache mappar. För mycket Addons kan ta kål på uträkningarna för ramminnet i wow också, tänk på det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg