Pelleelle Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 <The Swedish Brotherhood>? Så heter min Guild :P Nu till ämnet: <Bögpoliserna> :P är du ägaren till <the swedish brotherhood> på severn alonsus? O_O min main e medlem där(pelleelle lv 40 warrior just nu) BTT: <i play WoW>? o_O Nej tyvärr, jag spelar på Chromaggus.. okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 <Dyspnea> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 <RazorTeammates> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RubenW Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 <Paincake> <iGank> <iRaid> <NorrlandsGuild> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smashdaat Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 Har ett bra tips om du har tid att kolla igen ett par hundra namn :) Daedalus Project: Guildnamn. Min guild heter <Extractum>... Ganska coolt, seriöst namn... Det är latin för Drake. Här är några förslag på namn som jag själv hade kunnat använda: Mucro, Gladius, Ferrum, Ensis, Chalybs, Securis, Apocalypse, Piscis, Cruor, Cruorem, Fatum, Diablo eller Diabolis... //Smashdaat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 30 December 2007 Rapport Dela Skrivet 30 December 2007 <Recurity> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 <Skin a tauren> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 31 December 2007 Rapport Dela Skrivet 31 December 2007 We fight for Mclovin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2008 (redigerat) Hammers of Eternity Shining Moons Ithilion Doombringers Wrath Raiders of Nether Memento Mori (Kom ihåg att du är dödlig på latin) Redigerat 1 Januari 2008 av Simontheking Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 <Balls of Pixels> <The Guild> <World of Nerdcraft> Några dåliga namn jag kom på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 <Nexericy> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zettan Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2008 <The burning champions> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg