Pelleelle Skrivet 26 December 2007 Rapport Skrivet 26 December 2007 <The Swedish Brotherhood>? Så heter min Guild :P Nu till ämnet: <Bögpoliserna> :P är du ägaren till <the swedish brotherhood> på severn alonsus? O_O min main e medlem där(pelleelle lv 40 warrior just nu) BTT: <i play WoW>? o_O Nej tyvärr, jag spelar på Chromaggus.. okej
RubenW Skrivet 30 December 2007 Rapport Skrivet 30 December 2007 <Paincake> <iGank> <iRaid> <NorrlandsGuild>
Smashdaat Skrivet 30 December 2007 Rapport Skrivet 30 December 2007 Har ett bra tips om du har tid att kolla igen ett par hundra namn :) Daedalus Project: Guildnamn. Min guild heter <Extractum>... Ganska coolt, seriöst namn... Det är latin för Drake. Här är några förslag på namn som jag själv hade kunnat använda: Mucro, Gladius, Ferrum, Ensis, Chalybs, Securis, Apocalypse, Piscis, Cruor, Cruorem, Fatum, Diablo eller Diabolis... //Smashdaat
Simontheking Skrivet 1 Januari 2008 Rapport Skrivet 1 Januari 2008 (redigerat) Hammers of Eternity Shining Moons Ithilion Doombringers Wrath Raiders of Nether Memento Mori (Kom ihåg att du är dödlig på latin) Redigerat 1 Januari 2008 av Simontheking
Darkdevil Skrivet 6 Januari 2008 Rapport Skrivet 6 Januari 2008 <Balls of Pixels> <The Guild> <World of Nerdcraft> Några dåliga namn jag kom på
Rekommendera inlägg