Hoppa till innehåll

Snyggt Guildnamn!


kimen

Rekommendera inlägg

  • Svar 81
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

<The Swedish Brotherhood>?

Så heter min Guild :P

 

Nu till ämnet:

 

<Bögpoliserna> :P

 

är du ägaren till <the swedish brotherhood> på severn alonsus? O_O min main e medlem där(pelleelle lv 40 warrior just nu)

 

BTT: <i play WoW>? o_O

Redigerat av Yiazmat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kom igen då kimen, säg vad du gillar, annars kommer till slut 90% hära skriva massa oseriösa namn och tråden blir 90% spam -.- säg till om du vill ha "Krossade Tomater" eller "I play WoW" eller "Fighters from The Underground".

 

DU måste ju skriva själv vad som går på rätt spår annars "fumlar man i mörkret" (nej har inte tagit min svenska lärare (G i svenska -.-))

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Kom igen då kimen, säg vad du gillar, annars kommer till slut 90% hära skriva massa oseriösa namn och tråden blir 90% spam -.- säg till om du vill ha "Krossade Tomater" eller "I play WoW" eller "Fighters from The Underground".

 

DU måste ju skriva själv vad som går på rätt spår annars "fumlar man i mörkret" (nej har inte tagit min svenska lärare (G i svenska -.-))

Jag måste ju få tid att tänka också, eller hur?

 

Jag gillar Relaxation, Infinity, Divinity och Immortalis, även Overrated lite. :)

 

Alltså enskilda ord. :)

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

<The Swedish Brotherhood>?

Så heter min Guild :P

 

Nu till ämnet:

 

<Bögpoliserna> :P

 

är du ägaren till <the swedish brotherhood> på severn alonsus? O_O min main e medlem där(pelleelle lv 40 warrior just nu)

 

BTT: <i play WoW>? o_O

 

Nej tyvärr, jag spelar på Chromaggus..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...