Symptom Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Mojo! ja eller Nihilum :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 (redigerat) Nihlum kommer ju bli uppskattat :p Redigerat 23 December 2007 av Karamba Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 (redigerat) <The Swedish Brotherhood>?Så heter min Guild :P Nu till ämnet: <Bögpoliserna> :P Redigerat 23 December 2007 av TheChosenOne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 (redigerat) <The Swedish Brotherhood>?Så heter min Guild :P Nu till ämnet: <Bögpoliserna> :P är du ägaren till <the swedish brotherhood> på severn alonsus? O_O min main e medlem där(pelleelle lv 40 warrior just nu) BTT: <i play WoW>? o_O Redigerat 23 December 2007 av Yiazmat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Kommentarer på mina namn? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Kom igen då kimen, säg vad du gillar, annars kommer till slut 90% hära skriva massa oseriösa namn och tråden blir 90% spam -.- säg till om du vill ha "Krossade Tomater" eller "I play WoW" eller "Fighters from The Underground". DU måste ju skriva själv vad som går på rätt spår annars "fumlar man i mörkret" (nej har inte tagit min svenska lärare (G i svenska -.-)) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimen Skrivet 24 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Kom igen då kimen, säg vad du gillar, annars kommer till slut 90% hära skriva massa oseriösa namn och tråden blir 90% spam -.- säg till om du vill ha "Krossade Tomater" eller "I play WoW" eller "Fighters from The Underground". DU måste ju skriva själv vad som går på rätt spår annars "fumlar man i mörkret" (nej har inte tagit min svenska lärare (G i svenska -.-)) Jag måste ju få tid att tänka också, eller hur? Jag gillar Relaxation, Infinity, Divinity och Immortalis, även Overrated lite. :) Alltså enskilda ord. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Newk Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 <Geek Unit> finaste guild namnet -_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 (redigerat) <Destination> <Unreality> <Muzic> <FuReal> <Exhibition> <Exalted> Redigerat 24 December 2007 av HooRai Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 <Horde cleaning service>? Det låter ganska bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 <Spartaner> xD Såg på 300 nyss så fick iden bara :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 <The Swedish Brotherhood>? Så heter min Guild :P Nu till ämnet: <Bögpoliserna> :P är du ägaren till <the swedish brotherhood> på severn alonsus? O_O min main e medlem där(pelleelle lv 40 warrior just nu) BTT: <i play WoW>? o_O Nej tyvärr, jag spelar på Chromaggus.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg