Gäst Samus aran Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Det är ett Hederligt spel som alla köper först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Lakrits Tomte Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 super smash bros meele har haft det 1 och et halft år (tror jag) inte trötnat men på mina andra 12 styck game cube spel är sådär roliga ps:super smash var mitt första spel mitt med, (jag menar ssbm) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 final fantasy cc är mitt råd fast det är inget bra nybörjar spel köp starfox...det är riktigt kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 Ssbm, metroid prime eller duoble dash B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 final fantasy cc är mitt råd fast det är inget bra nybörjar spel köp starfox...det är riktigt kul köp inte SFA, ja det kanske är kul i början men det blir s*it trist sen när man har klarat det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 13 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 nästan alla spel blir väl tråkiga när man klarat dom...? jag får väl se, ska nog åka å handla i helgen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 13 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2004 nästan alla spel blir väl tråkiga när man klarat dom...? jag får väl se, ska nog åka å handla i helgen. Inte Super smash bros melee, det är roligt även när man har klarat det! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 jag tycker att du ska köpa mkdd för det tycker jag är kul så jag tycker att du ska köpa mkdd :D :rolleyes: :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Starfox adventure för nybörjare och Zelda the wind waker ganska lätt. Alltså ett bra sätt att starta spela Gamecube. (Tycker jag.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Köp Metroid prime, man tröttnar alldrig på det och det är välldigt svårt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Goron Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 jag tycker att du ska köpa ztww :D :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Sonic heroes men vänta tills dem nya pokemon spelen kommer i Maj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg