Arcanum Skrivet 16 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 men om metroid är svårt, ska jag kanske vänta lite.. :huh: fast jag klarar väl det tillslut! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 Om du inte klarar det kan du ju använda guide :P men jag tycker FF:CC eller SFA kul spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 Köp ssbm eller mkdd. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 Har oxå bara ett spel... TWW... Men jag ska köpa Metroid prime.. Köp SSBM har kört det hos en polare... det är kul.. men onödigt om man bara har en kontroll som jag har :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
senig Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Starfox är ett bras nybörjarspel och ör ganska enkelt :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 nu har jag äntligen skaffat en Gamecube, å jag fick den för endast 499:- (!) det enda spelet jag har är Zelda Collectors edition, å de e ente så himla kul... vilket spel blir bra som första-spel? kanske Mario Sunshine? ps. var hittar man minneskort billigast? :huh: ds. Tips: köp omröstningskort Det är ju askul med Zelda! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tutankoopa Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 FF:cc Trötnar man aldrig på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 MKDD? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Erasse Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 ;) Testa att spela Sagan om konungens återkomst om du gilla sagan om ringen... Enkelt och kul har haft snart 4 månader och har klarat ut det men det är endå skitkul!! :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dark_player Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 ok...erkänn gc(gamecube) är roligt:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 HJapp..sk!t skoj Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrik14 Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 jag tycker du ska köpa spiderman the movie eller sega soccer slam tröttnar aldrig på sega soccer slam eller så kan du köpa ssbm fast jag kör inte det längre ska börja igen snart nnär jag har klarat mina andra spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg