NeXxa Skrivet 20 December 2007 Rapport Dela Skrivet 20 December 2007 Hej Är det nån som vet va de är för fel om ja inte hittar några servrar.. Ibland så hittar jag några timmar sen så hittar ja ingen.. :'( lr jo ja de finns en på favoriter men ingen mer... Nån som vet ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MicKe_ZC95 Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 (redigerat) Hej Är det nån som vet va de är för fel om ja inte hittar några servrar.. Ibland så hittar jag några timmar sen så hittar ja ingen.. :'( lr jo ja de finns en på favoriter men ingen mer... Nån som vet ? Ingen connection ? elr vac bannad. Redigerat 21 December 2007 av MicKe_ZC95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst favole Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Har du ett köpt eller nerladdat CS? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NeXxa Skrivet 21 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Nej jag är inte vac bannad och jag har connection. Och jag har ett köpt cs.. men jag har kunnat spela cs typ i ett halv år sen börja de.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MicKe_ZC95 Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Nej jag är inte vac bannad och jag har connection. Och jag har ett köpt cs.. men jag har kunnat spela cs typ i ett halv år sen börja de.. Hel konstigt, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Kollat filters? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Hej Är det nån som vet va de är för fel om ja inte hittar några servrar.. Ibland så hittar jag några timmar sen så hittar ja ingen.. :'( lr jo ja de finns en på favoriter men ingen mer... Nån som vet ? så är det för mej med. bara dom jag har på favoriter. jag kan joina med IP så det löser sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg