TheChosenOne Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Hej! Jag ska få ett Xbox 360 och jag har en vanlig tv (alltså ingen plasma eller LCD) och då undrar jag om det funkar att spela på en vanlig tv utan att bilden fryser fast och hackar sig och sånt.. Tacksam för svar! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Ja det skulle inte vara något problem jag själv har ingen LCD/PLASMA tv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Varför skulle det inte fungera? Jag spelar på en relativt skitgammal TV, och det flyter på perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 21 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 ok tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 xbox 360 funkar på en vanlig tv, men eftersom den har inbyggd hd-funktion (tror att man kallar de så :P ) så blir bilden bättre med en hd tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Min TV är inte så jättebra...Spelen brukar stanna helt rätt ofta.. Har iallafall tänkt att köpa en ny efter jul :D Men tänk på att ju bättre grafik spelen har ju sämre funkar dem på en "gammal" TV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Min TV är inte så jättebra...Spelen brukar stanna helt rätt ofta.. Har iallafall tänkt att köpa en ny efter jul :D Men tänk på att ju bättre grafik spelen har ju sämre funkar dem på en "gammal" TV. Att spelen fryser beror inte på din TV utan på Xboxen, testa hålla in A knappen vid Dashboard en stund så borde det fixa problemet, eller så blir ditt Xbox överhettat... Och angående HD så är det vad jag vet bara att upplösningen är högre (mycket högre) på en LCD/Plasma jämt emot en vanlig PAL TV, men kan också skifta mellan olika LCD:er och Plasma TV:s. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 December 2007 Rapport Dela Skrivet 21 December 2007 Jag tycker att hela grejen med HD är rätt överdriven. En kompis har värsta gigantiska HD-teven och jag anser inte att det är så mycket bättre grafik än min skrothög. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.