Nyllet Skrivet 11 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2004 Hur ska man klara den jag åker på stor stryck finns det några knepp har totalt fastnat :( plzz hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 12 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 12 Mars 2004 Spöa sk*ten ur honom genam att röra på dig hela tiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MASTER MODE Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 när du är i luften använd ner a och när du är på marken så anvend up b och spring runt och ta saker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Slå ner honom det gjorde jag och jag klara det :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Spring runt och fega genom att kasta bonemerang och skjut pilbåge och akta dig när han skjuter! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wind fox Skrivet 14 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2004 Menar ni SSBM? Om ni menar det så vill jag veta hur man kommer till Event match 34 om det är det ni nu menar förståss. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 När man har klarat dom första 30 eventen så tar det stopp där.Sen måste man köra lite vs mode sen kommer det nya event! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Hur ska man klara den jag åker på stor stryck finns det några knepp har totalt fastnat :( plzz hjälp om du använder starka attacker, så använder han starka attacker. så va feg å gör dåliga attacker hela tiden. sen när han är väldigt skadad sätter du in den dödliga stöten! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Manga Master Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 vilken eventmatch är det Är det den mot den stora bowser? Säg vad den handlar om så hjälper jag dig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 son-gohan Det står vad det är för nått. jag klarade honom med att göra Ner+A i luften och på marken gjorde jag >+A Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 15 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 Behöver du mer hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kexx3 Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Kasta bonemerang Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg