Hoppa till innehåll

Min Hunter 33


Aishmil

Rekommendera inlägg

Jag ska lvla min 33 hunter till 39 och jag ska bara köra bg med honom på 39, så jag tänker skaffa ett bra gear på vägen 33-39 för just nu har jag bara 2-4 bra saker...

 

Så vet någon ett bra gear till 39 som är lätt att skaffa t.ex. från instancer eller quests?

Jag vill också veta vilket talents tree man ska köra på 39 ?? Mina kompisar säger beast mastery men är det rätt??

Vilket pet ska jag ha, skulle jag vilja veta också??

 

Här är sidan till min hunter http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...mp;n=Hordedemon

Redigerat av Aishmil
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Är ingen expert, har bara en 60 hunter, men BM tror jag är bra i låg lvlad, (BM MM i 61) sen pet.. ett catdjur är riktigt bra mot casters, och då lär du den inte taunt eller nå sånt skit, bara onödigt i pvp, och kanske Shadow och Frost resistance, så frost mages inte kan frysa den så bra och fear kanske resistas.

Sen kan du kolla thottbot på Pets och kolla om det petet du vill ha/kommer skaffa har högsta möjliga rank på allt, som claw, bite, dash/prowl (rekommenderar dash). Sen för dom som inte vet, för att lära sig en högra rank, då tamar du de djur som har högre rank (Beast Lore) sen använder du det petet tills de står: You have learned a new Ability (eller nå sånt) eller om de aldrig kommer kan du kolla i Training Pet bland dom gråa namnen, om den Abilityn är med på listan i grå så har du lärt dig de.. Gear vette f*n, det får nån annan tipsa om.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

BM :

 

Bara solo LvLing (inga instancer, ingenting, bara qs och grinding!)

PvP

 

Går att raida med BM, finns massor med hunters som är med i bra guilds som gör de. Hadde en hunter kompis med fullt blått gear, och en epic crossbow. Som hadde 1.3k dps under en hel raid med BM specc.

 

BM är riktigt bra i arena. Beastwithin > Rapidfire > Trinket 200+ AP> dead.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ska bara lvla min hunter från 33 till 39 så jag vill inte veta vilken specc som är bäst för lvling utan, vilken specc som är bäst för 39 pvp. Jag kan inte heller inte välja beast within eftersom jag är inte rätt lvl för den...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du kan specca lite på BM, och lite på survival så du får 3% + critical damage på humanoids.

Varför det?? Kan ju lika gärna ta 5% crit med ranged weapons...

 

Här är en specc jag har gjort: http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000

 

Vad tycker ni om den??

 

Ta bort 2 på spirit bond på BM och lägg på humanoid slaying i survival. Annars är den bra.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...