Trips Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 jag ska på ett träningsläger i 5 dagar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 23 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 jag ska på ett träningsläger i 5 dagar :) På lovet? Jag tycker att du borde uttnytja din fritid med lite mer spel. Jag klarade 3 Black & White banor på bara en dag!:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 PS3, jobba, julfira, fira nyår(supa ner sig i princip), chillaEtt måste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 brukade vara ett måste, har dock fuckat up bra förra halvåret så jag får inte änns säga ordet fest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plankan Skrivet 26 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 brukade vara ett måste, har dock fuckat up bra förra halvåret så jag får inte änns säga ordet fest Heh vad hände?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 jag ska på ett träningsläger i 5 dagar :) På lovet? Jag tycker att du borde uttnytja din fritid med lite mer spel. Jag klarade 3 Black & White banor på bara en dag!:) nja, åker hellre på träningslägret Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.