DiRtY Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Hej jag hade tänkt att köpa en ny dator och jag hittade en så fin på komplett( ska konfigurera lite). så jag frågar er alla som har köpt en dator på komplett hur det var, var allt bra ifall den gick sönder sätta dom allt rätt osv. mycket mycket tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Har köpt en nyss, kom en dag innan de trodde att den skulle komma. Inget saknades, allt var perfekt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 22 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Har köpt en nyss, kom en dag innan de trodde att den skulle komma. Inget saknades, allt var perfekt ok låter bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Köpte bara massa delar från komplett och satte ihop själv. Allt var som det skulle och det tog komplett 2 dagar att skicka det till mig, mycket bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 22 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Har köpt en nyss, kom en dag innan de trodde att den skulle komma. Inget saknades, allt var perfekt ok låter bra kan du skicka länk till den så jag får se vilken du köpte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 säger samma sak som tour. komplett är bra skit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 22 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 säger samma sak som tour. komplett är bra skit! ok har litat på dig många gånger förut ozoon och det har alltid gått bra så då gör det väl det dena gång med så köper en datir från komplett för ca 10-11k Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Går den sönder så har sverige lagar för garanti, och att lita på mig är ju aldrig dumt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 22 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Går den sönder så har sverige lagar för garanti, och att lita på mig är ju aldrig dumt ;) jupp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 23 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Går den sönder så har sverige lagar för garanti, och att lita på mig är ju aldrig dumt ;) jupp Wtf är det bara jag som inte kommer in på komplett.se när jag ska gå in står det sidan kan inte visas!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 jag kommer inte häller in, deras server är väl nere eller nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 23 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 jag kommer inte häller in, deras server är väl nere eller nått men nu funkar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.