Zepher Skrivet 22 December 2007 Rapport Dela Skrivet 22 December 2007 Tja, Funderat på att fixa Crysis. Alla säger att spelet är skit grymt, och har ju sett den del bilder så är riktigt övertygad om att det pwnar :D Men.. Är lite orolig över grafiken. Tror ni att Radeon X800 Series grafikkort pallar spelet? Datorn i sig kommer definitivt klara det. Men var osäker på grafiken som sagt.. Tack på förhand, zepher Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 oohh du kunde inte använt den stora crysis tråden några rader under? Nej du va tvungen o göra en ny tråd. Och nej med ett x800 så kan man lika gärna skita i att köra Crysis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Om resterande komponenter är bra i datorn skulle de nya Radeon korten, 3850 och 3870, funka bra till Crysis om du vill köpa nytt. Sen finns ju 8800GT 512 och 8800GTS 512 om du vill ha ännu mer prestanda. GTS tycker jag dock inte verkar så övertygande, i de flesta spel ger det bara lite högre fps och det kostar ändå 1000:- mer. Där är fyra alternativ. Ditt kort kan väl spela Crysis egentligen, men det blir ju inte direkt att njuta av det maximalt. De korten jag nämnt ovan är också såpass billiga att det antagligen blir värt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zepher Skrivet 23 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 oohh du kunde inte använt den stora crysis tråden några rader under? Nej du va tvungen o göra en ny tråd. Och nej med ett x800 så kan man lika gärna skita i att köra Crysis. Nej det kunde jag inte -.-' Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 http://www.canirunit.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Usch, den sidan är så dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Sen finns ju 8800GT 512 och 8800GTS 512 om du vill ha ännu mer prestanda. GTS tycker jag dock inte verkar så övertygande, i de flesta spel ger det bara lite högre fps och det kostar ändå 1000:- mer. Var har du sett det där testet med 8800 GTS 512MB? De korten har väl inte släppts ännu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 OT: Jag vill bara fråga, hur använder man sandlådan i Crysis? Har sett många filmer på youtube om folk som kör sandlådan :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Sen finns ju 8800GT 512 och 8800GTS 512 om du vill ha ännu mer prestanda. GTS tycker jag dock inte verkar så övertygande, i de flesta spel ger det bara lite högre fps och det kostar ändå 1000:- mer. Var har du sett det där testet med 8800 GTS 512MB? De korten har väl inte släppts ännu? Tom's Hardware tror jag att det var. Korten finns att beställa från Komplett f.ö. http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=343611 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tour Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Sen finns ju 8800GT 512 och 8800GTS 512 om du vill ha ännu mer prestanda. GTS tycker jag dock inte verkar så övertygande, i de flesta spel ger det bara lite högre fps och det kostar ändå 1000:- mer. Var har du sett det där testet med 8800 GTS 512MB? De korten har väl inte släppts ännu? Jag har ett 8800GTS 512mb och det släpptes den 11 december. Mycket trevligt kort btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Hade du inte GT nyss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 OT: Jag vill bara fråga, hur använder man sandlådan i Crysis? Har sett många filmer på youtube om folk som kör sandlådan :)har du installerat det? eller vad behöver du hjälp med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.