Hoppa till innehåll

Crysis Grafik


Zepher
 Dela

Rekommendera inlägg

Tja,

 

Funderat på att fixa Crysis. Alla säger att spelet är skit grymt, och har ju sett den del bilder så är riktigt övertygad om att det pwnar :D

 

Men.. Är lite orolig över grafiken.

Tror ni att Radeon X800 Series grafikkort pallar spelet?

Datorn i sig kommer definitivt klara det. Men var osäker på grafiken som sagt..

 

Tack på förhand,

zepher

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

oohh du kunde inte använt den stora crysis tråden några rader under? Nej du va tvungen o göra en ny tråd.

Och nej med ett x800 så kan man lika gärna skita i att köra Crysis.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om resterande komponenter är bra i datorn skulle de nya Radeon korten, 3850 och 3870, funka bra till Crysis om du vill köpa nytt. Sen finns ju 8800GT 512 och 8800GTS 512 om du vill ha ännu mer prestanda. GTS tycker jag dock inte verkar så övertygande, i de flesta spel ger det bara lite högre fps och det kostar ändå 1000:- mer.

 

Där är fyra alternativ. Ditt kort kan väl spela Crysis egentligen, men det blir ju inte direkt att njuta av det maximalt. De korten jag nämnt ovan är också såpass billiga att det antagligen blir värt det.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sen finns ju 8800GT 512 och 8800GTS 512 om du vill ha ännu mer prestanda. GTS tycker jag dock inte verkar så övertygande, i de flesta spel ger det bara lite högre fps och det kostar ändå 1000:- mer.

Var har du sett det där testet med 8800 GTS 512MB? De korten har väl inte släppts ännu?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sen finns ju 8800GT 512 och 8800GTS 512 om du vill ha ännu mer prestanda. GTS tycker jag dock inte verkar så övertygande, i de flesta spel ger det bara lite högre fps och det kostar ändå 1000:- mer.

Var har du sett det där testet med 8800 GTS 512MB? De korten har väl inte släppts ännu?

 

Tom's Hardware tror jag att det var. Korten finns att beställa från Komplett f.ö. http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=343611
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Sen finns ju 8800GT 512 och 8800GTS 512 om du vill ha ännu mer prestanda. GTS tycker jag dock inte verkar så övertygande, i de flesta spel ger det bara lite högre fps och det kostar ändå 1000:- mer.

Var har du sett det där testet med 8800 GTS 512MB? De korten har väl inte släppts ännu?

 

Jag har ett 8800GTS 512mb och det släpptes den 11 december. Mycket trevligt kort btw.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...