VanHooters Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Vilket är ditt favoritband?? Och vem är din favorit artist? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 arctic monkeys, rhcp,jet och bloudhound gang Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 (redigerat) Finns det inte redan en sån här tråd? <_< Nu till ämnet: Favoritband: Dragon Force och Guns n' Roses. Favorit Artist: Marilyn Manson. Redigerat 23 December 2007 av TheChosenOne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Har cirka 50 band som jag lyssnar på regelbundet, men just nu är det Dark Tranquillity som gäller för min del. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GunsNroses Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 GN'R. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Finns det inte redan en sån här tråd? <_< Nu till ämnet: Favoritband: Dragon Force och Guns n' Roses. Favorit Artist: Marilyn Manson. jo, det finns redan en sån här tråd. gillar nog slipknot mest Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Har cirka 50 band som jag lyssnar på regelbundet, men just nu är det Dark Tranquillity som gäller för min del. Bra stil där! Lyssnade riktigt mycket på de förut och gör det fortfarande, fast lite mindre. Just nu har jag fastnat i Dream Theaters album "Scenes From a Memory". Det är helt fantastiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Har cirka 50 band som jag lyssnar på regelbundet, men just nu är det Dark Tranquillity som gäller för min del. Bra stil där! Lyssnade riktigt mycket på de förut och gör det fortfarande, fast lite mindre. Just nu har jag fastnat i Dream Theaters album "Scenes From a Memory". Det är helt fantastiskt. Jag älskar the spirit carries on med DT.Den enda jag lyssnat på dock :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Låser pga §1.8, finns redan ett ämne som handlar om samma sak. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg