Sandflygaren Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Jag ska köpa mitt Playstation 3 på Juldagen och hade tänkt att fixa till online också. Men är det lönt att ha så att man kan köra online. Alltså, är det verkligen så kul så man ska lägga ner kraft på det. Det verkar ju rätt kul men jag vet inte.. Tacksam för svar// Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 * Man kan spela online * Man kan ladda ner demospel (även köpa riktiga spel..) * Man kan vara ute på internet. Det är väl de funktioner man får mest utav ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 är det gratis att vara inne på internet på ps 3 ska också köpa ett Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 ja, det är gratis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.