KuroKaktus Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Heej jag har laddat ner flyff men jag hittar inte mapen eller nåt på skrivbordet vet nån vart det finns? Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 23 December 2007 Rapport Dela Skrivet 23 December 2007 Antaligen har det blivit fel vid nedlladningen, Så jag tycker du ska göra om det, Innan du har sökt igenom datorn, Det är säkert något som är fel, Vart laddade du ner det?..Tycker du ska testa igen OCH glöm inte att kolla så det är RÄTT nedladning ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 gå in på startmenyn och tryck på SÖK och välj att söka på allar filer och mappar och skriv sedan Flyff och efter ett tag så kanske datan har hittat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 24 December 2007 Rapport Dela Skrivet 24 December 2007 Nej det kommer inte funka, Det har hänt mig förut, Du ska installera om det och KOLLA så det är RÄTT!.. Men det kan vara så att du inte har installerat alla Windows Update, Det är det bästa du kan göra när du fått en dator, Om din datorn inte förstås är gammal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Vad för upptateringar och hur updaterar man dem då men vad ska man vällja när man laddar ner flyff? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kawa94 Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 du kan väl söka :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 25 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 inte så haj på engelska (har inga vassa tänder om ni trår det) men vad ska jag söka på fattar inte myket när det jäller ladda ner saker :( vilken av dem här sakerna på denna sida ska man ladda ner av http://flyff.gpotato.com/?m=download Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 26 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 just nu laddar jag ner det som står längst upp till höger på denna sida http://www.gpotato.com/?m=download (CNET Download) och denna gång tog jag spara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.