Hoppa till innehåll

Kinda Stort Problem Me En Mapp <.<


sp3tan

Rekommendera inlägg

Um jaa har haft eller fortfarande har ett problem med en mapp på datorn .. Telia brukade hitta för flera virus i denna mappen VVVVVVV och juste när jag försöker öppna mappen gåre f*n inte och fattar inte sj varför...

http://img99.imageshack.us/img99/3163/hmmjj2.th.jpg

Och ja ifall jag försöker ta bort mappen går det inte häller utan det står som i bilden allså '' Det går inte att ta bort System volume information. Katalogen är inte tom. '' .... ... ........................... f*n menar dom med det? ( numera kommer jag inte ihåg vat viruset hette men inte det heller kunde jag inte ta bort .... ) Um vet ni vad problemet kan vara xs?...

OBS! på min förra dator ( som har en jäkla störd dator då hade också denna mappen men jag KUNDE gå in i mappen och ta bort saker o ting .. var ju typ ungefär som mappen i Temp ( där det finns shet grejer man kan ta bort aja osv inte vet jag xP ) ...

Redigerat av unforgiven
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

nope testat nog allt för att få ta bort den jäkla mappen -.- ( föresten det var så sedan jag köpte den typ .. ) inga problem me antiviruset -.- och ifall ja tar bort numera telia antiviruset kan ja inte använda internet ( vette f*n vaffö <.< ) och kan inte ens skaffa ett annat antivirus -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

gå in i mappen tryck på verktyg --> Mappalternativ... --> Visning --> (kryssa i) Visa dolda filer och mappar och verkställ.

Eftersom det stod att det att mappen inte var tom kolla vad det är för fil, ta bort skrivskyddet och radera sedan filen.

Jag hoppas att detta fungerar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...