Firecracker Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 ok, har PM:at två stycken ägare av företag men ingen har svarat ännu :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 lungt 3 inbjudningar till som aceppterar och vi har mat företaget.En del av dom antsällda är bra, men vi får göra lite ändringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 okej :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Det är ju bra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Sådär, jobbar på ICA nu. Men jag får bara en lön på 2kr men det är då bättre än inget i alla fall :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 råd till mat får du nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 mm :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 26 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Kan inte 2 personer komma och bara vilja testa erepublik sen akn en anna jag bjudit in aceptera också så kan ajg köpa företaget och börja tillverka mat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 27 December 2007 Rapport Dela Skrivet 27 December 2007 Jag skulle vilja lira lite skickar mejl via pm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Hmm, Ska börja jobba lite xD Tjäna ihop cash så vi kan fixa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 mm, men det blev visst lite misslyckat för mig. För ingen joinade :(. Men nu har jag då fått 3kr i lön i alla fall :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kong Skrivet 28 December 2007 Rapport Dela Skrivet 28 December 2007 Vi på Gamereactor har startat ett parti som heter "Det Nya Sverige". Vi skulle gärna vilja att så många som möjligt gick med i vårt parti då det snart är val till kongressen, vilket vi vill kunna ställa upp på. Eftersom ni är gamers och vi är gamers låter det väl inte så pjåkigt? Vi har samma intressen i alla fall. :lol: Partiet har även ett matföretag kallat "Food for the people", där ni kan få anställning. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.