Firecracker Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 det låter bra. Jag joinar partiet :D. Vad får jag för lön då? :=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Hur många har kvar invitations? Min brorsa vill joina! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kong Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 det låter bra. Jag joinar partiet :D. Vad får jag för lön då? :=) Härligt! Lönen baseras på hur mycket du har arbetat och vilken skill du har. Det är inga fantasilöner men den höjs hela tiden succesivt ju mer du arbetar för företaget! För att bli anställd kanske du måste skicka ett meddelande till "TemplarPaladin" (inne i erepublik) så att han lägger märke till dig. Kom ihåg att söka jobb inom matsektorn och med 1 SEK som lön (dena höjs så fort du får anställning och börjar jobba). :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 har skickat brev till han nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
reggin Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 behöver någon invite? jag har 1 kvar , skicka er mailadress på PM så skickar jag en inbjudan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 har skickat PM till dig reggin nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 Grabbar, Vi måste få med folk, Så vi kan ha råd med Mat Företaget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 3 Januari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2008 Slut på invites Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toby Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Grabbar, Vi måste få med folk, Så vi kan ha råd med Mat Företaget! NEJ! Vi behöver verkligen inte mer matföretag! Om det är någon som vill ha en inbjudan så är det bara att skicka ett pm med din mailadress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 17 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Nuförtiden är mat= kört. Men 2 nya invites Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toby Skrivet 17 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2008 Nuförtiden är mat= kört. Men 2 nya invites Vapen är också rätt svårt nu. I december sålde jag vapen för 4000 SEK. Försäljningssiffran har gått ner ganska mycket nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 27 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 (redigerat) Nuförtiden är mat= kört. Men 2 nya invites Vapen är också rätt svårt nu. I december sålde jag vapen för 4000 SEK. Försäljningssiffran har gått ner ganska mycket nu... 5 invites bara att pm:a mig er email så bjuder jag in er. Tror jag hittat en av få säkra saker Förresten så har man flyttat ingame till Sydafrika, då Sveriges ekonomi är riktigt dålig.Där är jag ensam invånare i en hel provins. Redigerat 27 Februari 2008 av Bazti Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.