bazti Skrivet 7 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Edit. Nu harv jag fått en invite så jag bor i Syd Afrika nu, Men vad heter företaget? Notera att jag söker jobb på Doim Gifts nu och heter KuddieQ Skickat pm om det ingame. Annars blir det nog inga fler anställningar efter denna på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Edit. Nu harv jag fått en invite så jag bor i Syd Afrika nu, Men vad heter företaget? Notera att jag söker jobb på Doim Gifts nu och heter KuddieQ Skickat pm om det ingame. Annars blir det nog inga fler anställningar efter denna på ett tag. Nu har jag lagt upp min CV, Anställ mej gärna idag så jag kan skilla upp min Gift skill högt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 8 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Edit. Nu harv jag fått en invite så jag bor i Syd Afrika nu, Men vad heter företaget? Notera att jag söker jobb på Doim Gifts nu och heter KuddieQ Skickat pm om det ingame. Annars blir det nog inga fler anställningar efter denna på ett tag. Nu har jag lagt upp min CV, Anställ mej gärna idag så jag kan skilla upp min Gift skill högt. Skickat, bara att acceptera och göra mig rikare lol :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Hehe ja, Men hur röstar jag på dej så du kan bli parti ledare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 9 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Imorgon är det parti val Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Ja, hur röstar vi på dig? och får jag bli borgmästare i free state (Bloemfontein) om vi får nog med röster? (A) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 10 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Om någon timme så kommer ni skickas direkt till röstningen via knappen party elections på huvudsidan, och ja för f*n nu ska vi föröska säkra provinserna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 är det någon som kan skicka en invitation? pma mig så säger jag emailen ni kan skicka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kawwis Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 Jag har invites om någon vill ha. Skicka PM med mailadress. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 27 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Mars 2008 (redigerat) Edit. Hade inga invites, Dom har buggat. Redigerat 27 Mars 2008 av DamelQ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 5 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 10 Invitees redo att användas. Bara att be om en spelet verkar lite roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 Asså, jag har väntat jätte länge på att dom ska svara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.