bazti Skrivet 26 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Kan man flytta till ett annat land? Ja med moving tickets, men säg bara vilket land du är i Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 (redigerat) Sverige, men det är för svårt att skaffa pengar där :( Redigerat 26 April 2008 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 27 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Sverige, men det är för svårt att skaffa pengar där :( Bjud in någon byt 1 guld mot sek köp moving ticket och flytta till south africa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 (redigerat) Tar det tid? Jag gjorde en invite till min syrra nu har jag 5 Guld Ska jag sälja för 5 sek? Jag har en moving ticket. Vart i Syd Africa ska jag flytta? Yeah, jag har flyttat till Cape Town i sydafrika :D Bazti kan jag jobba hos dig? Jag behöver bara 1-3 ZAR i lön :D Jag sålde lite Gold så nu har jag 100 ZAR :) Redigerat 27 April 2008 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 27 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Tar det tid? Jag gjorde en invite till min syrra nu har jag 5 Guld Ska jag sälja för 5 sek? Jag har en moving ticket. Vart i Syd Africa ska jag flytta? Yeah, jag har flyttat till Cape Town i sydafrika :D Bazti kan jag jobba hos dig? Jag behöver bara 1-3 ZAR i lön :D Jag sålde lite Gold så nu har jag 100 ZAR :) Japp har gett dig jobberbjudande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Tar det tid? Jag gjorde en invite till min syrra nu har jag 5 Guld Ska jag sälja för 5 sek? Jag har en moving ticket. Vart i Syd Africa ska jag flytta? Yeah, jag har flyttat till Cape Town i sydafrika :D Bazti kan jag jobba hos dig? Jag behöver bara 1-3 ZAR i lön :D Jag sålde lite Gold så nu har jag 100 ZAR :) Japp har gett dig jobberbjudande. Tack :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 27 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Tar det tid? Jag gjorde en invite till min syrra nu har jag 5 Guld Ska jag sälja för 5 sek? Jag har en moving ticket. Vart i Syd Africa ska jag flytta? Yeah, jag har flyttat till Cape Town i sydafrika :D Bazti kan jag jobba hos dig? Jag behöver bara 1-3 ZAR i lön :D Jag sålde lite Gold så nu har jag 100 ZAR :) Japp har gett dig jobberbjudande. Tack :D Inga problem 6 invitees kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Walle Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 (redigerat) Har anmält mig nu. Heter Walle_. Skulle gärna få ett jobberbjudande. Har nu lagt ut mitt CV. Redigerat 29 April 2008 av Walle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 29 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Så skickat jobberbjudande till dig gå gärna med i Democrats of South Africa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Jag har 4 invites redo :D Eyy, Bazti vad är chansen att du blir president? Den är väl ganska stor eftersom Democrats of South Africa är det näst största partiet där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 30 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Jag har 4 invites redo :D Eyy, Bazti vad är chansen att du blir president? Den är väl ganska stor eftersom Democrats of South Africa är det näst största partiet där? Japp och det största är bara ett dåligt val just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Jag väntar på ArsenalGeek att han ska ge mig en inbjudan så att jag också kan spela. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.