Musten Skrivet 30 April 2008 Rapport Dela Skrivet 30 April 2008 Så, nu bor jag i Cape Town! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 1 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 Rösta på Liberal Party of South africa och Wudner vi måste rädda syd afrika nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 1 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 (redigerat) African National Congress leder. Om dom där Indoneserna vinner så tycker jag att alla som spelar Erepublik här från fuska borde flytta till ett annat land som är tomt och så väljer vi ut en president bland oss :D btw, 2 invites kvar. Redigerat 1 Maj 2008 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 1 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2008 African National Congress leder. Om dom där Indoneserna vinner så tycker jag att alla som spelar Erepublik här från fuska borde flytta till ett annat land som är tomt och så väljer vi ut en president bland oss :D btw, 2 invites kvar. Instämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 2 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2008 vill gå med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 3 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 vill gå med! Skickat PM om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 3 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2008 Vilket party var det som vann? Det indonesiska? Tycker fortfarande vi borde välja ut ett tomt land att bo i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 4 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Vilket party var det som vann? Det indonesiska? Tycker fortfarande vi borde välja ut ett tomt land att bo i. Ska hålla koll på dom lite annars föreslår jag att alla gör ett så kallat So-account i madagaskar döp So accountet till Grå Banken etc. Då "unlockas" landet nog och vi kan flytta våra mains dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 HUr gör man ett SO account? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 4 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 HUr gör man ett SO account? Samma som ett vanligt bortsett från att du inte får rösta,arbeta,vara soldat Det enda du har det som är kanske en bank elelr så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Är inte det emot reglerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 4 Maj 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Är inte det emot reglerna? Banker är tillåtet men bara lv 1 food till accounten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.