bazti Skrivet 12 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Nej vi fokuserar på alla provinser utom eastern,western & northern cape för de andra ahr vi en chans att ta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Men, jag bor i Western Cape förlorar vi den kommer jag inte kunna försvara SydAfrika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 12 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Men, jag bor i Western Cape förlorar vi den kommer jag inte kunna försvara SydAfrika. Flytta, donerar 20 Zar så du akn flytta till polokwane Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Okej, tack. Ska kolla om jag hittar moving tickets. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 13 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Donerat det nu. Fly till Austin så kan du slåss massvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 (redigerat) Hittar inga moving tickets i Marketplace. Är Austin ett land eller en stad i SA? Jag är den elfte bästa soldaten i eSouth Africa. Redigerat 13 Juni 2008 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 13 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Hittar inga moving tickets i Marketplace. Är Austin ett land eller en stad i SA? Jag är den elfte bästa soldaten i eSouth Africa. Erbjudit dig jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 (redigerat) Kan inte komma in på Erepuliks hemsida. EDIT: Vi har tagit kriget till deras mark :D Jag har inte fått nåt erbjudande Bazti? Bazti, jag lämnar tillbaka 20 ZAR till dig, jag hittar inga moving tickets så jag kan vänta en stund med det. Redigerat 13 Juni 2008 av ArsenalGeek Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 13 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Kan inte komma in på Erepuliks hemsida. EDIT: Vi har tagit kriget till deras mark :D Jag har inte fått nåt erbjudande Bazti? Bazti, jag lämnar tillbaka 20 ZAR till dig, jag hittar inga moving tickets så jag kan vänta en stund med det. Du är säker just nu. Och lägg upp dit cv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 jag har 0 wellness, och inget guld... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 13 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 jag har 0 wellness, och inget guld... :( inga zar? Köp mat om du har & joina Free Africa aprtiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Lagt upp CV nu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.