Hoppa till innehåll

Erepublik


bazti
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 355
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 1 månad senare...
  • 3 månader senare...

Nu ska vi krossa eTyskland och bli en stormakt igen!

Fast vi behöver allt folk vi kan få så registrera dig gärna på *reklam* och hjälp sverige bli en stormakt igen! Du kan om du vill skicka ett PM till mig på forumet med din E-post adress så skickar jag en inbjudan så du får 5 extraguld när du når nivå 6.

 

Ha det bra!

/Zockad från MV

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
  • 3 veckor senare...

Jag heter Jens Pettersson i Erepublik, bor i Sverige men jag vettefan vad man skall göra? Jag jobbar och tränar varje dag, köper lite mat men ingenting händer i princip?

Jag vet vad du menar, men det verkar bara så, det finns massor att göra som t.ex du kan starta ett företag, bli aktiv i sverige forum och hänga med i diskussioner om allt som rör sig eRepublik, man kan bli en stor soldat, man kan gå med i ett parti eller starta ett eget parti och kanske bli president. Alla som inte spelar inte i början fattar spelet tycker det är tråkigt och tycker att det inte finns något att göra utom att jobba och träna varje dag men dem har fel, för bla alla mina kompisar som har börjat spela tyckte det var tråkigt i början när man inte fattade det men nu så tycker dem att det är jätte roligt.

Så ni Svenskar som inte spelar eRepublik börja spela för Sverige! Och ni svenskar som spelar men inte bor i Sverige flytta till Sverige! Alla behövs för att göra sverige till en stormakt!

 

Så om du vill hjälpa Sverige och börja spela eRepublik så kan du skicka din e-post address till mig så skickar jag en invite och du får 5 bonusguld när du när level 6.

 

För sverige!

 

Mvh Zockad

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...