Hoppa till innehåll

Erepublik


bazti
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 355
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...

Ser att den här tråden är lite inaktiv. I mitten av Juli så startade världskriget då USA och Kanada blev anfallna från en 5-7 olika fronter. I förrgår blev Kanada helt förintat, men efter lite RWs idag så är Kanada åter tillbaka på kartan. USA har bara ca hälften av deras regioner kvar, och även Greklan, Spanien och Scweiz är under anfall av våra allierade. Sverige är inte under anfall än, men vi förutspås vara nästa offer. Alla som inte spelar rekommenderar jag varmt att börja spela, någon bättre tidpunkt än den här finns inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...
  • 1 år senare...

Ok, alla som registrear sig på detta spel med min länk: http://www.*reklam*/en/referrer/Mr+Bratwurst

Ger jag 500FM. Fast ni måste levla till minst lvl 10 och använda era skattkartor ( detta gör ni på högst 2 dagar, 1 om ni är skickliga).

 

När ni kommit till lvl 10 (och lvl 5) går ni in på gold and extras och treasure maps och bara väljer ett kryss.

 

Om någon behöver hjälp med spelt får ni gärna skicka ett pm så hjälper jag er.

Ska testa, har inte en aning om vad det är, men, kållade bara vem som bumpat tråden

Fast... är inte REF-länkar mot fuska.se reglerna?

Redigerat av PPP
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, alla som registrear sig på detta spel med min länk: http://www.*reklam*/en/referrer/Mr+Bratwurst

Ger jag 500FM. Fast ni måste levla till minst lvl 10 och använda era skattkartor ( detta gör ni på högst 2 dagar, 1 om ni är skickliga).

 

När ni kommit till lvl 10 (och lvl 5) går ni in på gold and extras och treasure maps och bara väljer ett kryss.

 

Om någon behöver hjälp med spelt får ni gärna skicka ett pm så hjälper jag er.

 

Ska testa, har inte en aning om vad det är, men, kållade bara vem som bumpat tråden

Fast... är inte REF-länkar mot fuska.se reglerna?

 

klart du kan spela utan min ref länk, men då ger jag dig inte några FM heller.

 

:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ok, alla som registrear sig på detta spel med min länk: http://www.*reklam*/en/referrer/Mr+Bratwurst

Ger jag 500FM. Fast ni måste levla till minst lvl 10 och använda era skattkartor ( detta gör ni på högst 2 dagar, 1 om ni är skickliga).

 

När ni kommit till lvl 10 (och lvl 5) går ni in på gold and extras och treasure maps och bara väljer ett kryss.

 

Om någon behöver hjälp med spelt får ni gärna skicka ett pm så hjälper jag er.

 

Ska testa, har inte en aning om vad det är, men, kållade bara vem som bumpat tråden

Fast... är inte REF-länkar mot fuska.se reglerna?

klart du kan spela utan min ref länk, men då ger jag dig inte några FM heller.

 

:D

 

Vill bara påpeka att han bara fick 200FM pågrund av att kan endast levlade till lvl 5 och inte 10. det tar 1 inloggning för att nå lvl 5. så om ni vill ha lätta FM så gå med.

 

Nu tog ja level 10 :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...