bazti Skrivet 8 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Asså, jag har väntat jätte länge på att dom ska svara. Menar du i tråden? Gäller att hålla den vid liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Nej för att kunna bli medlem :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 8 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Nej för att kunna bli medlem :o Skicka mig emialen så får du en skinande inbjudan. JObbar mot att fixa export licens nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vega Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Jag är medlem,heter Per-Stefan (XD) Jobbar tillfälligt på ett sjukhus med 1 SEK i lön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 kan nån göra en guide om detta spel fattar inte ett skit hetter på erepublik kevin112. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tbear Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 (redigerat) Jag har ett par invits så det är bara skicka ett pm så får du en invit av mig 5 invites Redigerat 9 April 2008 av Tbear Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 9 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Kevin klicka på Help Center under bilden av Ceasar. Så 4 invites ifrån export license Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 20 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Liten bump! Jag kan ta emot folk nu till Doim Gifts och partiet går riktigt bra nu sen ajg byt namn igen och tagit mig tid att skriva ner lite mål med partiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Nej för att kunna bli medlem :o Skicka mig emialen så får du en skinande inbjudan. JObbar mot att fixa export licens nu. Jag har redan skickat till mig själv. Men det var för ganska länge sen. Går det inte eller? Fast nu går det inte skicka invites till den email adressen :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 23 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Nej för att kunna bli medlem :o Skicka mig emialen så får du en skinande inbjudan. JObbar mot att fixa export licens nu. Jag har redan skickat till mig själv. Men det var för ganska länge sen. Går det inte eller? Fast nu går det inte skicka invites till den email adressen :o Bjud inte in dig själv då blir du anmäld som multi & bannad 7 invitees redo annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 Nej för att kunna bli medlem :o Skicka mig emialen så får du en skinande inbjudan. JObbar mot att fixa export licens nu. Jag har redan skickat till mig själv. Men det var för ganska länge sen. Går det inte eller? Fast nu går det inte skicka invites till den email adressen :o Bjud inte in dig själv då blir du anmäld som multi & bannad 7 invitees redo annars Det stog ju inget om det? Men hur lång tid kan det ta, jag har fixat till Syd Afrika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 24 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2008 Nej för att kunna bli medlem :o Skicka mig emialen så får du en skinande inbjudan. JObbar mot att fixa export licens nu. Jag har redan skickat till mig själv. Men det var för ganska länge sen. Går det inte eller? Fast nu går det inte skicka invites till den email adressen :o Bjud inte in dig själv då blir du anmäld som multi & bannad 7 invitees redo annars Det stog ju inget om det? Men hur lång tid kan det ta, jag har fixat till Syd Afrika. Du borde ha den snart om du inte tog samma email.Annars står det i Rules om inga multis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.