bazti Skrivet 13 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 erbjudit dig ett jobb Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Snart får vi se om vi lyckas ta tillbaka Eastern Cape :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Undrar om man ska komma ner och kriga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 14 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Aldrig försök ta med lite kompisar ner & guld. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Aldrig försök ta med lite kompisar ner & guld.Skriver för TheWho, jag själv spelar inte^^ Han säger iaf att han inte har så många kontakter, men ca 4 guld. Till vilken del ska han flytta? Han har btw 5(+) i str. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 14 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Aldrig försök ta med lite kompisar ner & guld.Skriver för TheWho, jag själv spelar inte^^ Han säger iaf att han inte har så många kontakter, men ca 4 guld. Till vilken del ska han flytta? Han har btw 5(+) i str. polokwane och du borde testa det ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Jag kan skicka en inbjudan, jag är desperat över guld :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Aldrig försök ta med lite kompisar ner & guld. Skriver för TheWho, jag själv spelar inte^^ Han säger iaf att han inte har så många kontakter, men ca 4 guld. Till vilken del ska han flytta? Han har btw 5(+) i str. polokwane och du borde testa det ;) haha ser så tråkigt ut^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 14 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Aldrig försök ta med lite kompisar ner & guld. Skriver för TheWho, jag själv spelar inte^^ Han säger iaf att han inte har så många kontakter, men ca 4 guld. Till vilken del ska han flytta? Han har btw 5(+) i str. polokwane och du borde testa det ;) haha ser så tråkigt ut^^ Är kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Är det vapenvila nu eller är det bara för mig sidan är buggad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Är det vapenvila nu eller är det bara för mig sidan är buggad? Tror Gusdur förhandlat fram en Fred, tyvärr fel områden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Idag är det Local Election. Jag har bara fått en vote :o Den andra kandidaten är från eIndonesien hoppas inte hon vinner. (Ville få upp tråden igen). Alla som bor i Cape Town rösta på Bakar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.