wilmerx.tk Skrivet 8 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2008 Kan enkelt och snabbt säga att jag fick det jag ville ha.... :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AngelOfGames Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Jag fick pengar, spel, Guinnes rekordbok 2008, kläder och massa annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 Ny mobil (Sony Ericsson Z610i), en tröja, en ljusblå skjorta, ett halsband plus armband samt Björn Borg deo & rakvatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ludvig9 Skrivet 19 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2008 guitar hero III till PC Iron maiden tshirt Guns n roses T-shirt Kiss T-Shirt Lego Prisentkort Pengar Tröja Ukelele :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 20 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2008 för dt första tillåt mej garva till er som fick pre-paid, eller garva åt era föräldrar. dom måste verkligen tycka om er (eller?) ja menar wow-pre paid, dt betyder dom faktiskt inte har nått EMOT att ni spelar wow oO iaf, julklappar från min RIKA familj: en mp3 (en billig ofc) och, det va allt^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mac91 Skrivet 22 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2008 Jag fick en extern hårddisk på 500gb :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.