Hoppa till innehåll

Pvp Gear?

Mosa1nagant

Rekommendera inlägg

• Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Fanns det inget bättre än grand marshal? Det finns ju Gladiator något.

Mm det finns gladiator som man köper av vanliga bg points och sen finns det vengeful och merciless gladiator som man köper av arena points. Vengeful är det bästa pvp gear...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fanns det inget bättre än grand marshal? Det finns ju Gladiator något.

Mm det finns gladiator som man köper av vanliga bg points och sen finns det vengeful och merciless gladiator som man köper av arena points. Vengeful är det bästa pvp gear...

Det är vad jag menar bg gladiator gear..
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja! Snart är jag lvl 70. Jag undrar den bästa destro speccen och den bästa PvP gearen (inte arena gear).

Kan ni länka en bra armory warlock som har bra pvp gear, och kanske göra en talent tree. :D

Levla inte lvl 70 direkt! Stanna på 69 och kör PvP jätte mycket! Sedan så skaffar du något hyfsat gear genom PvP, nån epic. Sedan kan du levla 70, annars så kommer du aldrig få gear via PvP när du är 70. Eftersomatt när man är 69 så möter man 60-69 som har typ grönt gear med hyfsade PvP talents, fast på 70 så är det typ bara full arena epics som onehittar dig typ...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tja! Snart är jag lvl 70. Jag undrar den bästa destro speccen och den bästa PvP gearen (inte arena gear).

Kan ni länka en bra armory warlock som har bra pvp gear, och kanske göra en talent tree. :D

Levla inte lvl 70 direkt! Stanna på 69 och kör PvP jätte mycket! Sedan så skaffar du något hyfsat gear genom PvP, nån epic. Sedan kan du levla 70, annars så kommer du aldrig få gear via PvP när du är 70. Eftersomatt när man är 69 så möter man 60-69 som har typ grönt gear med hyfsade PvP talents, fast på 70 så är det typ bara full arena epics som onehittar dig typ...

Inte i AV. Är man lvl 69 möter man 70's med.

Lvl 51-60

Lvl 61-70

Redigerat av Boffaroffe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Inte i AV. Är man lvl 69 möter man 70's med.

Lvl 51-60

Lvl 61-70

Man kan ju köra dom andra lr hur ??
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...