jonathan_94 Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Jag ska kanske skaffa PS3 och undrar om det är någon skillnad mellan 60 GB-varianten och 40 GB-varianten(förutom minne), vad som ingår och lite sånt. Behöver svar snabbt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 60-GB har fyra USB-portar 40-GB har bara två portar. 60-GB kan slpela PS2 spel och har portar till PS2 minnena medans 40-GB kan bara spela PS3 spel. Det är nog den största skillnaden, jag själv har 60-GB och tycker att den är mycket bra eftersom man kan spela online gratis och man kan spela med PSP och eftersom jag har det också så är det myclet kul att ha. Och i upplägg fungerar de nästan lika dant. 40-GB fungerar utmärkt ifall man inte har några PS2 spel och inte är intresserad av att spela äldre spel på PS3:an. Vad som ingår är olika från affär till affär (alltså kontroller och spela mm.) Hoppas dena information hjälper. // SilverKnight :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Man kan även spela ps1spel på 60 gig, Men inte 40 gig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
allest4 Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 på 40 gig kan man visst spela ps1 spel iallafall på min:S :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 på 40 gig kan man visst spela ps1 spel iallafall på min:S :D Det ska inte gå att göra! 60 gigarn är bättre än 40 enligt mig så mitt tips är att skaffa 60 gb om den fortfarande finns i affärerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 alla PS2 spel fungerar inte på 60gb heller.man kan kolla vilka på nån sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 alla PS2 spel fungerar inte på 60gb heller.man kan kolla vilka på nån sida. De flesta gör det och vissa ska man bara behöva uppgradera PS3 så ska det gå! Själv så funkade inte ett av mina spel så jag uppgradera PS3 så funkade det så jag tror att dom flesta spel som inte skapades innan 2003 ska funka ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonathan_94 Skrivet 25 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Tack för hjälpen! Kommer skaffa PS3(60 GB) om några dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.