Gäst Zakakiro Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Tjena! Hur Fyller man upp Azuras star? å vad gör man med den? den e ju på soul lvl "none" :/ plz help Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Du måste använda soul-trap så fylls soul gems på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 ok, e det en spell som man köper i spell vendor? kan en warrior ha den? e imperial warrior, kan man fylla sina enchantade saker hur mkt man vill me azuras star? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Har köpt den nu, hur gör jag när jag ska fylla upp azuras star? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Castar spellen, och dödar en fiende... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 okej, tack :P orkar inte spela mer oblivion idag, håller på med jobbiga biten på main questet, armor of tiber septim "-.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 11 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2008 det lättaste är att döda något monster med umbra svärdet ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bellic Skrivet 15 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2008 ...elr ngt annat vapen med soul trap spell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 7 April 2008 Rapport Dela Skrivet 7 April 2008 ja men Umbra e så cool:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Jag är också på armor of tiber septim delen på min nya magiker, jag hatar det stället! Jag började med main quest på lvl 23 :P är 36 nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Neej! Använd inte Azura's Star för att ge till Martin. Det är en av de bästa artifactsen. Ta ett sämre istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.