Gäst XPLOSIV Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Jag köpte en XBOX 360 idag. Och "the orange box" (half life spel). Jag fick igång den och ställde in PAL60. Och jag spelade Portal (orange box) ett tag, och skulle byta spel på orange box. Jag bytte till half-life 2 episode 1. Men då let det BEEP! och så blev bilden blå i 2 sekunder, sen gick den tillbaka till spelet och hängde sig. Då provade jag igen, Funkade inte... Då tog jag Forza Motorsport som man fick med. Den hängde sig på Microsoft loggan, startade igen. Då hängde den sig på menyn. Vad är felet på min XBOX 360? Hur fixar man det här. 2800kr i onödan?!?!? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Du kan alltid testa ringa eller maila supporten, annars vet jag inte riktigt, se till att den inte ligger i en låda eller liknande utan att den har mycket luft runt sig då den blir varm snabbt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Denieru Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Ring supporten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skinnpytte Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Testa byt Hz, vissa spel har 60 och andra har 50 på spelet. Gå in på display. Hade samma problem när jag skulle spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Här är några bilder från min "roliga" xbox 360 (taget med min w660i mobil) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Byt till pal-50 så ska det nog fungera, hade ungefär samma problem att det hängde sig direkt jag starta ett spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Byt till pal-50 så ska det nog fungera, hade ungefär samma problem att det hängde sig direkt jag starta ett spel.Kan inte :( knappen bara blinkar rött. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 (redigerat) Du har tyvärr fått Red ring of death, ring supporten, så skickas typ en ny Xbox 360 inom några veckor. Skickas gratis, frakten kostar inte heller tror jag. Redigerat 25 December 2007 av tysonayt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst XPLOSIV Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Du har tyvärr fått Red ring of death, ring supporten, så skickas typ en ny Xbox 360 inom några veckor. Skickas gratis, frakten kostar inte heller tror jag. Synd :( Men kan man inte åka och byta in den och få den på mindre än 3dagar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Inte vad jag vet, tyvärr :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 "The Red Master Ring Of Light" eller vad alla kallar den. Jag får den bara när kontakten inte e i. Har du kollat det?? Och testa inte för mycket då kanske garantin inte "funkar" (eller vad man kallar det) längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 26 December 2007 Rapport Dela Skrivet 26 December 2007 Man har då f*n aldrig sagt "The Red Master Ring Of Light", RROD heter det, Red Ring of Death, men jo du har rätt i att felet kan komma av att kontaker inte sitter riktigt bra, så kolla strömmen och videosladden ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg