MilliamFh Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 vilket är det bästa programet om man vill göra en film med lego? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 Om man gör en lego animation så tar man kort tror jag, ganska avancerat. Annars finns det figurer i t.ex flash men det är ej samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MilliamFh Skrivet 25 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 aa ska ha så att man tar kort men sen måste man ha ett bra program så att man kan sätta i hopp bilderna och göra en bra bakrund och typ ljud men nu bara ett program som man kan sätta i hopp bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 (redigerat) Jag brukade göra Stop Motion animationer förr. Ett bra och gratis program för det är Anasazi. Du har en kamera kopplad till datorn (Webbkamera duger). I Anasazi tar du enkelt bild efter bild och programmet sätter ihop dem till en film automatiskt när du sparar sedan. http://www.digitalarena.co.uk/animation/an...on_animator.htm Redigerat 25 December 2007 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 [offtopic] VARFÖR är hälften av detta forum såna som särskriver, stavar fel osv? Jag lämnade forumet för 1 år sen, har inte blivit bättre :/ [/offtopic] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 25 December 2007 Rapport Dela Skrivet 25 December 2007 (redigerat) [offtopic] VARFÖR är hälften av detta forum såna som särskriver, stavar fel osv? Jag lämnade forumet för 1 år sen, har inte blivit bättre :/ [/offtopic] OT: Känner likadant, men det är bara att bita ihop och strunta i det. Redigerat 25 December 2007 av Mega93 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 :lol: lol han kanske lite tid och behövde ga till sängs ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 :lol: lol han kanske lite tid och behövde ga till sängs ;) Ungefär som du då eller? För du utav alla borde inte hacka på någons stavning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 29 December 2007 Rapport Dela Skrivet 29 December 2007 (redigerat) Jag låser för att att tråden har spårat ut. §1.11. Redigerat 29 December 2007 av Red Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.